Jeżeli jesteś reklamodawcą na Facebooku czasami mogą zdarzyć się sytuacje kiedy będzie Ci potrzebne wsparcie w celu rozwiązania bardziej skomplikowanych problemów. W takim przypadku masz prawo oczekiwać, że nie tylko zostaną udostępnione Ci pomocne samouczki i FAQ, ale również, że uda Ci się porozmawiać z konsultantem. Wyjaśniamy poniżej jak skutecznie skontaktować się z Facebookiem.

 

Jak skontaktować się z Facebookiem standardowymi kanałami?

 

Serwis Facebook to ogromna społeczność licząca sobie prawie 2 mld użytkowników. To powoduje konieczność wprowadzania usprawnień i automatyzacji udzielania pomocy przez support Facebook. 

 

Nie powinno to nikogo więc dziwić, że najbardziej popularnymi metodami świadczenia pomocy technicznej są automatyczne rozwiązania do zgłaszania problemów. W samouczkach z kolei możesz znaleźć odpowiedzi na większość typowych pytań użytkowników. Samouczki podobnie jak i formularze są przetłumaczone na obce języki, w tym na język polski. Dzięki temu możesz spokojnie zapoznać się z ich treścią i w miarę możliwości “obsłużyć się sam”. 

 

Jak skontaktować się z Facebookiem za pośrednictwem czatu z konsultantem?

 

Bywają jednak takie sytuacje, kiedy nie udaje Ci się znaleźć satysfakcjonującej odpowiedzi w dokumentacji pomocy technicznej. Z kolei na zgłoszenia wysyłane przez zautomatyzowane formularze nie otrzymałeś/aś odpowiedzi. Co zrobić w takiej sytuacji?

 

Specjalnie dla reklamodawców, support Facebooka przygotował dedykowany kanał zgłaszania problemów. Jeśli więc publikujesz reklamy na Facebooku i potrzebujesz wsparcia, poznaj najskuteczniejszy sposób kontaktu z jego supportem!

Facebook przygotował specjalny moduł do zgłaszania problemów, po którym automatycznie zostaniesz przekierowany do czatu z konsultantem. Ten po zapoznaniu się ze szczegółami zgłoszenia podejmuję rozmowę na czacie on-line. Co ważne, wysyłając zgłoszenie przez ten dedykowany formularz użytkownik może bardzo precyzyjnie określić jakich zasobów dotyczy problem, podać swoje dane kontaktowe, a także dołączyć załączniki ilustrujące sytuację.

Osoby, które nie władają biegle językami obcymi, może ucieszyć fakt, że kontakt z pierwszą linią wsparcia odbywa się również w naszym ojczystym języku.

 

Telefoniczny kontakt z supportem Facebooka

 

Jeżeli na reklamę wydajesz regularne i znaczne kwoty, Facebook może Ci zaproponować rozmowę telefoniczną z konsultantem. Taki dedykowany konsultant skontaktuje się z Tobą w wyznaczonym przez Ciebie terminie.

Nie każdy co prawda otrzymuje taką propozycję, ale warto skorzystać z takiej możliwości, jeśli się tylko pojawi. Dzięki czemu w przyszłości w razie nietypowej sytuacji będziesz mieć bezpośredni kontakt do supportu Facebooka.

Odwiedzaj stronę semosia.pl !

 

Regularnie publikujemy ciekawe i wartościowe materiały, w których opisujemy m.in. jak rozwiązać wybrane problemy reklamodawców na Facebooku. Jeżeli podobał Ci się nasz artykuł, przejdź na nasz fanpage i daj łapkę w górę 🙂

SEMosia.pl to nowoczesna agencja interaktywna, która rozumie biznes oraz wspiera działania sprzedażowe i marketingowe firmy od A do Z.

Potrzebna
pomoc?
Telefon

semosia_hero

Drogi Czytelniku!
Cieszę się, że moje wskazówki są dla Ciebie pomocne.
Być może zainteresuje Cię mój najnowszy poradnik o tym

jak skutecznie sprzedawać w sieci?

Jeśli tak, odbierz go za darmo

Pobierz tutaj