Poradnik SEMosi

Celem każdej firmy jest zarabianie na siebie środków poprzez wykonaną pracę.

Oczekuje się również często regularnych wzrostów obrotów firmy.

Aby tak się stało, potrzebni są nieustannie nowi klienci. Czasem jednak nie łatwo sprostać temu zadaniu – w końcu konkurencja jest tak liczna, że klient sam nie wie na co się zdecydować. Co więcej, samo dotarcie do klienta może stanowić nie lada wyzwanie!

 

SEMosia dobrze rozumie te problemy i zna ich rozwiązanie.

Dlatego właśnie, w ramach swojego poradnika dzieli się swoją ekspercką wiedzą w zakresie sprzedaży i marketingu, zupełnie za darmo.

 

Jeżeli chcesz być informowany raz w miesiącu o nowych treściach zapisz się na newsletter i zostań bohaterem marketingu w swojej firmie.

 

 

 

 

Zapisz się na  newsletter i otrzymaj darmową wiedzę

Jak mogę Ci pomóc?

 Podaj swoje imię, adres mailowy oraz interesujące Cię tematy - dzięki temu otrzymasz tylko to, czego na prawdę potrzebujesz.

Czytaj dalej, aby przeczytać wybrany artykuł

lub kliknij w dowolnym miejscu obrazka, aby przejść do wszystkich wpisów na blogu

Lista prawie 20 portali z darmowymi zdjęciami do użycia komercyjnego

Darmowymi zdjęciami możesz wzbogacić swoją stronę internetową oraz stronę fanów! W ostatnich latach bardzo modne stało się publikowanie bezpłatnych treści przez przedsiębiorców zarówno w mediach społecznościowych jak i na blogach firmowych. Treściom tym zazwyczaj...

Dlaczego strona internetowa jest ważna?

Na pewno nie raz zdarzyło Ci się iść ulicą i zatrzymać się żeby rzucić okiem na atrakcyjną witrynę sklepową. Czy wiesz, że użytkownicy internetu robią dokładnie to samo?    Jako właściciel firmy, zapewne często zastanawiasz się jak zwiększyć swoje zyski i...

Nie mogę tworzyć reklam i/lub publikować treści na Fanpage

Być może spotkała Cię przykra sytuacja kiedy chciałeś opublikować nowy wpis na Fanpage lub uruchomić reklamę, a niespodziewanie okazało się to niemożliwe. Poniżej podpowiadamy jak rozwiązać ten problem.   Weryfikacja konta osobistego Facebook   Jeżeli jesteś...

Komentarze na Facebooku – Jak komentować i udzielać odpowiedzi?

Kiedy zaczynasz publikować treści w mediach społecznościowych cieszysz się gdy rosną ich zasięgi, a także popularność wśród użytkowników, którzy mogą zareagować na nie np. zostawiając lajka lub inną reakcję. Jednak prędzej czy później osoby, które czytają Twoje posty,...

Jak Zostać Mistrzem Sprzedaży, jakim jest Każde dziecko!

Bycie handlowcem, to wcale nie takie łatwe zadanie – przyznacie sami… ale czy oby na pewno? Dziś sprawdzamy, czy sprzedaż to dziecinnie prosta sprawa, na przykładzie…. samych dzieci.   Jako handlowiec, z pewnością spotkałeś się z różnymi (w tym trudnymi)...

Jak skontaktować się z Facebookiem?

Jeżeli jesteś reklamodawcą na Facebooku czasami mogą zdarzyć się sytuacje kiedy będzie Ci potrzebne wsparcie w celu rozwiązania bardziej skomplikowanych problemów. W takim przypadku masz prawo oczekiwać, że nie tylko zostaną udostępnione Ci pomocne samouczki i FAQ, ale również, że uda Ci się porozmawiać z konsultantem. Wyjaśniamy poniżej jak skontaktować się z supportem Facebooka.

Jak przygotować wysoko konwertujący mailing z grafikami?

Wysyłając wiadomości marketingowe swoim klientom z pewnością chcesz, żeby generowały jak największy odzew na twoją ofertę. Czy wiesz jak wiele elementów składa się na sukces udanej kampanii mailingowej? Zapoznaj się z głównymi czynnikami wpływającymi na skuteczność...

Co robi twoja konkurencja, żeby przyciągnąć klientów, a czego nie robisz Ty (choć powinieneś)? 2 kardynalne błędy, które mogą uśmiercić każdy najlepszy biznes

Jak długo prowadzisz swój biznes? Kilka miesięcy, kilka lat? Jesteś starym wyjadaczem, ale czasem odnosisz wrażenie, że cały świat wystrzelił o lata świetlne do przodu, jeśli chodzi o techniki sprzedaży i komunikacji z klientem, zostawiając Cię daleko w tyle? A może...

Dlaczego nie masz czasu, żeby zarabiać więcej?

Celem każdego przedsiębiorcy jest (a przynajmniej powinno być) generowanie coraz większych zysków z prowadzonego biznesu. Niestety w praktyce, bardzo często zdarza się słyszeć narzekanie właścicieli mikro i małych firm, że chcieliby co prawda zarabiać więcej, ale nie...

Co wspólnego ma dieta z marketingiem?

Świat cyfrowy wręcz roi się od specjalistów od reklamy internetowej. Wielu z nich dzieli się z Tobą swoją wiedzą (w zasadzie jej ułamkiem) kompletnie za darmo! W konsekwencji spędzasz godziny na analizowaniu bezpłatnych (a także tych odpłatnych) szkoleń, aż w końcu...

Jak wykorzystać ankietę w firmie do wzrostu skuteczności sprzedaży?

 Jeżeli słowo ankieta kojarzy Ci się wyłącznie z badaniami sondażowymi, przekonaj się, że wcale tak nie jest! Ankieta jest doskonałym punktem do rozpoczęcia współpracy, który pomoże Ci w profilowaniu potencjalnych klientów. Może być również ważnym elementem programu...

E-commerce sposobem na kryzys?

  E-commerce czyli handel w sieci zyskuje na popularności nieprzerwanie od początku swojego istnienia. Pandemia koronawirusa te wzrosty jeszcze bardziej podkreśliła. Dzisiaj opowiemy o tym, dlaczego z punktu widzenia konsumenta, warto robić zakupy online, a o co...
Potrzebna
pomoc?
Telefon